2009. február 12., csütörtök

Szerelmes idézetek

Mondd azt,hogy örökké tart,mostmár nincs ki elválaszthat...Szeretni mindörökké!...Feledni soha többé...!

Nézz az égre a legszebb fényre láss egy álmot,s harcolj érte...!!!

Csak szeret a szív,s nem kérdi: miért?
Boldogan dobban,ö tudja,hogy kiért!

Álmodtál,ébredtél,vártál rá,hogy felnőtt légy.
Felnőttél,más lettél,minden emlék elmúlt rég...!

Csak 1 csók volt:...De ne feledd:
Neked adtam benne az életemet!

A szememből indúl,de szívemből ered.
Az arcomon gördűl,de lelkemre csepeg!

Utam bármerre vezet,szívem sose feled...

Soha el ne tévedj,ha hív a nagyvilág,
Soha el ne engedj,szükségem van rád.

Szerelem:...Kézenfogni egy életet és azt mondani neki:Gyere!

Távol leszell töllem,s elsodor az élet,
Félek....
De ne hagyd h így legyen,
Maradj welem kérlek.

Annyira nehéz azt mondani valakinek,hogy nem szeretem őt,miközben ő az egyetlen akit valaha is szeretni fogok...!!!(L)

A szerelem nem egy,hanem az egyetlen lehetőség,hogy boldogok legyünk.

Nem azért szeretlek,aki te vagy,hanem azért aki én vagyok melletted.!!

Féltelek,ezt meg kell értened,
Mert félteni csak azt lehet,
akit az ember igazán szeret!!

Mindig csókoljon,egyformán szeressen:
Könnyben,piszokban,szenvedésben,szennyben.

Egy csók volt,semmi más,mégis megszerezted a szívemet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése