2009. február 14., szombat

Csajszótár xD

Igen=Nem
Nem=Igen
Talán=Nem
Sajnálom=Sajnálni fogod...
Szükségem lenne egy=Szeretnék egy....
Ahogy gondolod=teljesen egyértelmű,hogy mit kellenne csinálni.Nem ezt!
Csináld,ahogy akarod!=Ezt még nagyon megbánod!
Persze...folytasd csak nyugodtan=Szeretném,ha abbahagynád!
Nem vagyok ideges=Hogy a francba ne lennék ideges,te idióta!
Olyan....férfias vagy ma=Büdös vagy és borotválkoznod kéne!
Olyan figyelmes vagy ma=Állandóan csak a szex jár a fejedben?
Olyan kényelmetlen ez a konyha=Szeretnék 1 új lakást.
Vennünk kéne új függönyöket=meg új szőnyeget,bútorokat és tapétát.
Szerintem ott jobb lenne=ODA rakjad!
Valami zajt hallottam=Észrevettem,hogy minnyárt elalszol!
Ugye nagyon szeretsz?=Csináltam ma valamit aminek nagyon nem fogsz örülni.
Egy perc és mehetünk=Vedd le a cipőt és keress valami szórakoztatót a tv-ben!
Nem híztam egy kicsit?=Mond.hogy gyönyörű vagyok!
Meg kell tanulnod normálisan kommunikálni=Érts egyet velem!
Nem kiabálok=Persze,hogy kiabálok amikor ilyen fontos dolgoról van szó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése